Reis naar Letang - Reisverslag uit Bhadrapur, Nepal van CeesenMarieke Leeuwen - WaarBenJij.nu Reis naar Letang - Reisverslag uit Bhadrapur, Nepal van CeesenMarieke Leeuwen - WaarBenJij.nu

Reis naar Letang

Door: Cees en Marieke

Blijf op de hoogte en volg CeesenMarieke

09 November 2015 | Nepal, Bhadrapur

Hallo allemaal!

Weer een berichtje van ons, maar nu uit het oosten van Nepal, in Letang. We zouden hier gisteren al zijn, maar het liep heel anders...

Gisterochtend kregen we het bericht dat alle binnenlandse vluchten afgelast waren. Dit was best wel een schok voor ons, omdat we hierdoor niet op tijd op de jeugdconferentie zouden komen. Zouden we er überhaupt nog wel komen? Zouden we met de bus moeten? (14 uur durende reis) Zou er de volgende dag wel een vlucht gaan?

We vroegen aan God wat we moesten doen en we hoorden:
- dat we wel naar Letang moesten;
- dat het juist goed was om later te zijn omdat de conferentie niet per definitie slaagt door onze aanwezigheid;
- dat er de volgende dag gewoon een vlucht zou gaan en we zagen daar een beeld van een propellervliegtuig bij;
- dat we ons moesten ontspannnen omdat God dit voor ons mogelijk zou maken!

We gaven ons hier aan over en in de middag hoorden we van het ticketbureau dat er de volgende dag een vlucht zou gaan! Dat was heel gaaf, vooral omdat het best spannend was om je in vertrouwen over te geven.

Vandaag zijn we vroeg in de ochtend naar het vliegveld gegaan om er zeker van te zijn dat we niets zouden missen. We waren als eersten ingeckeckt en konden rustig wachten op het vliegtuig. Na wat vertraging stegen we op in een propellervliegtuig (jawel ;-) en hadden we een prachtig uitzicht op het Himalaya-gebergte. Na een uurtje vliegen kwamen we aan op het vliegveld van Bhadrapur. Daarna gingen we met z'n tienen in een krappe soort Landrover. Het was bijna 2 uur rijden door een prachtig landschap; we keken onze ogen uit! Uiteindelijk kwamen we om 19:15 uur aan in Letang. Het was al donker. Toch hadden alle jongeren gewacht op onze komst - echt heel gastvrij! We kregen een warm welkom, werden voorgesteld en kregen luid applaus alsof we helden waren! Echt bijzonder, wat een mooie mensen. Nu zijn we thuis bij een locale familie waar we zo gaan eten en slapen.

Morgen mogen wij meedraaien! Jullie horen binnenkort meer. Feri vetaula! (Tot ziens!)

• 09 November 2015 - 17:15

Natasja:

Hoi Cees en Marieke,

Spannend allemaal hoor, maar wel te gek.
    Geniet ervan en laat je leiden door Hem.
    Liefs Natasja

• 09 November 2015 - 17:16

Papa B En Mama M:

Ha lieverds,

Wat fijn om te horen dat jullie goed aangekomen zijn in Letang
    We zaten er toch een beetje over in, maar nu zijn jullie er gelukkig!
    En wat gaaf de Himalaya gezien en in een landrover door het landschap gereden; jullie
    maken veel mee! Nu bijkomen bij de familie, een goede tijd gewenst daar! We denken aan jullie!!
    liefs ons

• 09 November 2015 - 17:45

Lotte Drost:

Hi Cees en Marieke,

Wat een leuke verhalen en wat een mooie bestemming.... Wauw ik ben stik jaloers, geniet ervan!

XXX lotte

• 09 November 2015 - 18:04

Pap G En Mam J:

Tjonge kinderen, wat een indrukwekkend verhaal alweer! de Himalaya te zien en dan zo'n warm welkom op de plaats van bestemming! Een heel gezegende tijd wensen we jullie toe en; geniet ook, in het heerlijke klimaat!...Hier is het 12 graden en plenst het....Maar: alles gaat goed:-)
    Dank, dat jullie de tijd namen voor een up-date! tot horens, knuffel pap en mam

• 09 November 2015 - 21:15

Ellen:

Wauw, wat bijzonder zeg!
    God is trouw en betrouwbaar!
    Wat een belevenis vliegen over het Himalaya gebergte!
    Geniet van al het moois wat jullie verder mogen zien en meemaken!
    Be blessed!

Ellen

• 10 November 2015 - 12:40

Jochem Drost:

Fijn dat het allemaal goed is gekomen. Geniet van jullie reis en de eindbestemming die jullie voor ogen hebben!

• 13 November 2015 - 10:35

Wouter En Eline:

Wauw, wat een avontuur. Een landrover, super gaaf ;)
    Wat een zegen van God en blijf op Hem vertrouwen.

Liefs

CeesenMarieke

Hallo, wij zijn Cees en Marieke van Leeuwen en gaan in November 2015 voor het eerst naar Nepal. Omdat wij graag ons leven delen willen wij onze vrienden en familie de kans geven om ons te volgen terwijl we in Nepal zijn. We kunnen niet beloven dat we er elke dag iets opzetten maar hopen dat wel te doen. We zijn jullie dankbaar voor alle betrokkenheid, giften en gebed en vooral voor het meeleven!

Actief sinds 26 Okt. 2015