Cees en Marieke voor het eerst naar Nepal - Reisverslagen van CeesenMarieke van Leeuwen - WaarBenJij.nu Cees en Marieke voor het eerst naar Nepal - Reisverslagen van CeesenMarieke van Leeuwen - WaarBenJij.nu
Cees en Marieke voor het eerst naar Nepal

In November zullen Cees en ik voor het eerst naar Nepal reizen voor 12 dagen samen met de organisatie 'vrienden met rijst'. We zien uit naar alle mensen die we mogen ontmoeten en zijn ook benieuwd naar het land, natuur en cultuur. We vinden het heel leuk als je ons wilt volgen en de verhalen wilt lezen!

22 November 2015

07 November 2015

De eerste 2 dagen in Nepal
CeesenMarieke

Hallo, wij zijn Cees en Marieke van Leeuwen en gaan in November 2015 voor het eerst naar Nepal. Omdat wij graag ons leven delen willen wij onze vrienden en familie de kans geven om ons te volgen terwijl we in Nepal zijn. We kunnen niet beloven dat we er elke dag iets opzetten maar hopen dat wel te doen. We zijn jullie dankbaar voor alle betrokkenheid, giften en gebed en vooral voor het meeleven!