Thuiskomst - Reisverslag uit Lisse, Nederland van CeesenMarieke Leeuwen - WaarBenJij.nu Thuiskomst - Reisverslag uit Lisse, Nederland van CeesenMarieke Leeuwen - WaarBenJij.nu

Thuiskomst

Blijf op de hoogte en volg CeesenMarieke

22 November 2015 | Nederland, Lisse

Afgelopen woensdag zijn we om 13:35 geland op Schiphol. Onze bagage was achtergebleven maar werd de volgende ochtend gelukkig thuisbezorgd. De ouders van Cees, Joke en Gerard hebben ons opgehaald en veilig thuisgebracht! Het was heerlijk om Elize weer te knuffelen. Ze was blij om ons weer te zien en riep gelijk 'papa' en 'mama'. Het is dubbel om weer thuis te zijn, we moeten meteen hard aan de bak maar genieten ook van ons huis en de mensen om ons heen.

Bedankt voor het volgen en mee bidden, dat hebben we echt gevoeld en zijn we jullie heel dankbaar voor!

Doeiiiiiiiii, liefs Cees en Marieke.

• 23 November 2015 - 19:39

Pap G En Mam J:

Lieverds,
    we zijn zo ontzettend dankbaar, dat jullie veilig terug zijn en zo'n goede tijd gehad hebben!
    Dank voor jullie info: we vonden dat indrukwekkend en zouden nog wel meer willen weten.
    Nu mag je de mensen die jullie zo dierbaar werden in Gods liefde overgeven, hè? Zijn werk gaat door.
    Veel liefs, pap en mam

CeesenMarieke

Hallo, wij zijn Cees en Marieke van Leeuwen en gaan in November 2015 voor het eerst naar Nepal. Omdat wij graag ons leven delen willen wij onze vrienden en familie de kans geven om ons te volgen terwijl we in Nepal zijn. We kunnen niet beloven dat we er elke dag iets opzetten maar hopen dat wel te doen. We zijn jullie dankbaar voor alle betrokkenheid, giften en gebed en vooral voor het meeleven!

Actief sinds 26 Okt. 2015